Αναστολή εκτέλεσης της ποινής 2 αγωνιστικών, με κόσμο κόντρα στην ΑΕΚ ο Άρης
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αθλητικά
Αναστολή εκτέλεσης της ποινής αποκλεισμού της έδρας της για δύο αγωνιστικές πέτυχε η ΠΑΕ Άρης, προσφεύγοντας στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών κατά της χθεσινής (27/11) απόφασης της ΔΕΑΒ. Η έφεση του συλλόγου της Θεσσαλονίκης θα εκδικαστεί την επόμενη εβδομάδα και μέχρι τότε η τιμωρία δεν θα εφαρμοστεί, κάτι που σημαίνει ότι οι «κίτρινοι» θα υποδεχθούν με κόσμο την ΑΕΚ στο «Κλεάνθης Βικελίδης», στο ματς κυπέλλου της προσεχούς Τρίτης (3/11).
Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΑΒ τιμώρησε τον Άρη για ρίψη αντικειμένων στο ματς πρωταθλήματος με το Βόλο, το περασμένο Σάββατο (23/11), με την ποινή να ορίζεται σε δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών, δεδομένου ότι οι «κίτρινοι» ήταν υπότροποι από τον αγώνα της πρεμιέρας με τον Ατρόμητο.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία
- Μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων - Το πράσινο υδρογόνο μπαίνει δυναμικά στη βιομηχανία της Ευρώπης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας










