Τίτλοι:

Χρήστος Βοργιάδης

Χρήστος Βοργιάδης

URL Ιστότοπου:

Πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των δικαιούχων αγροτών, υπόλοιπο 30% Βασικής Ενίσχυσης, πρασίνισμα και εξισωτική

Πριν λίγη ώρα ξεκίνησε να πιστώνεται στους λογαριασμoύς των δικαιούχων αγροτών το υπόλοιπο 30% της βασικής ενίσχυσης, το πρασίνισμα, και η εξισωτική.

 

ΥπΑΑΤ, Μ. Βορίδης: Καρποφόρησε η σκληρή δουλειά μας.

Καταβλήθηκαν έγκαιρα οι ενισχύσεις στους αγρότες μας

Στην πλήρη εφαρμογή του χρονοδιαγράμματος πληρωμών που έχει θέσει ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης προχώρησε ο ΟΠΕΚΕΠΕ.

Ο Οργανισμός, κατόπιν εντολής του κ. Βορίδη προχώρησε στην πίστωση συνολικού ποσού 876.600.573,87 ευρώ στους λογαριασμούς των δικαιούχων το οποίο αφορά:

  • Υπόλοιπο βασικής ενίσχυσης ύψους 331.387.079.73 ευρώ σε 594.827 δικαιούχους.
  • Πράσινη ενίσχυση ύψους 512.022.250,70 ευρώ σε 595.971 δικαιούχους.
  • Ενίσχυση για τους νέους αγρότες ύψους 33.191.243,44 ευρώ σε 77.469 δικαιούχους.

Σημειώνεται ότι μαζί με την προκαταβολή που δόθηκε τον περασμένο Οκτώβριο το σύνολο της βασικής ενίσχυσης το οποίο κατευθύνθηκε σε Έλληνες γεωργούς υπερβαίνει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1.017.436.867,40).

Επιπροσθέτως, με απόφαση του Υπουργού καταβάλλεται συνολικό ποσό ύψους 234.738.252,13 ευρώ σε 387.808 δικαιούχους για το μέτρο 13, «Ενισχύσεις σε περιοχές που χαρακτηρίζονται από φυσικά ή άλλα ειδικά μειονεκτήματα» έτους 2019.

Με δήλωση του ο κ. Βορίδης επισημαίνει ότι το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με τους εποπτευόμενους οργανισμούς εργάστηκαν σκληρά ολόκληρο το προηγούμενο διάστημα για να επιτύχουν την έγκαιρη καταβολή του συνόλου των ενισχύσεων στους αγρότες. «Με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώσαμε εμπράκτως για ακόμη μία φορά τη βούληση της Κυβέρνησης και εμού του ιδίου να αναδείξουμε μέσα από την οικονομική ενίσχυση του αγροτικού κόσμου την ιδιαίτερη δυναμική που κατέχει ο γεωργικός κλάδος στην ελληνική οικονομία και τον κρίσιμο ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν οι αγρότες μας στην ελληνική κοινωνία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός.

Μήνυμα Λάζαρου Τσαβδαρίδη με αφορμή τον Εορτασμό των προστατών του Πυροσβεστικού Σώματος, Αγίων Τριών Παίδων εν Καμίνω

"Μόνο τον θαυμασμό της κοινωνίας αξίζουν οι Πυροσβέστες μας!

Καθοριστική η συμβολή τους στην προστασία ανθρώπινων ζωών, περιουσιών και περιβάλλοντος σε κάθε καταστροφή!
Υψηλότατη επιχειρησιακή ετοιμότητα!
Ελάχιστος χρόνος απόκρισης σε οποιοδήποτε περιστατικό!
Αταλάντευτη και αδιαμφισβήτητη αποφασιστικότητα να δώσουν ακόμη και τη ζωή τους για την προστασία μας!

Χρέος της Πολιτείας και καθήκον όλων μας και είναι να στηρίξουμε με κάθε τρόπο το Πυροσβεστικό Σώμα, προκειμένου να επιτελεί απρόσκοπτα το εξαιρετικά δύσκολο και πολύτιμο έργο του.

Με την ευκαιρία του σημερινού εορτασμού των Προστατών Αγίων του Πυροσβεστικού Σώματος, των Αγίων "Τριών Παίδων εν Καμίνω" εύχομαι ολόψυχα σε όλο το ένστολο και πολιτικό προσωπικό καθώς και στις οικογένειές τους, Χρόνια Πολλά, Υγεία και Δύναμη."

 

Απόστολος Βεσυρόπουλος : «Ο προϋπολογισμός σηματοδοτεί τη μείωση των φόρων και τη στροφή στην ανάπτυξη»

Στις προτεραιότητες της κυβερνητικής πολιτικής στην οικονομία αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Οικονομικών κ. Απόστολος Βεσυρόπουλος στην ομιλία του στη Βουλή για τον κρατικό προϋπολογισμό.
«Ο προϋπολογισμός του 2020 είναι ο πρώτος προϋπολογισμός, μετά από πολλά χρόνια, που σηματοδοτεί, με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο, την αλλαγή πολιτικής.
Μια αλλαγή πολιτικής που συνιστά ταυτόχρονα και αλλαγή εποχής για την ίδια τη χώρα.» τόνισε ο κ. Βεσυρόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε και στην διαρκή βελτίωση του δείκτη οικονομικής κλίμακας στη χώρα μας, που κινείται σε ανοδική τροχιά σε σχέση με την ευρωζώνη αλλά και στο γεγονός ότι η Ελλάδα δανείζεται πλέον με αρνητικά επιτόκια, γεγονός που δείχνει την εμπιστοσύνη των αγορών απέναντι στην ελληνική οικονομία.
Τόνισε, ότι η φορολογική πολιτική πρέπει να έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα και διάσταση και αναφέρθηκε στις φορολογικές ελαφρύνσεις, συνολικού ύψους 1,2 δις ευρώ, που περιέχονται στον κρατικό προϋπολογισμό για το 2020.
Ανέφερε ότι για το 2019 , ο δείκτης ανάπτυξης θα κλείσει πάνω από το 2%, κάτι που σημαίνει ότι ο στόχος που θέτει η κυβέρνηση για ανάπτυξη 2,8% το 2020 θα καλυφθεί.
Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Βεσυρόπουλος στο θέμα της καταπολέμησης του λαθρεμπορίου στα καύσιμα και στα καπνικά προϊόντα, επισημαίνοντας:
«Η προηγούμενη κυβέρνηση περιοριζόταν στα λόγια και στα ευχολόγια.
Εμείς θα επιλέξουμε έργα και όχι λόγια.
Έχουμε σχέδιο για την αντιμετώπιση της λαθρεμπορίας καυσίμων αλλά κυρίως την αποφασιστικότητα για να το εφαρμόσουμε.
Θα αξιοποιηθούν τα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος εισροών - εκροών στα πρατήρια υγρών καυσίμων, που παρέλαβε έτοιμο και εγκατεστημένο η προηγούμενη κυβέρνηση αλλά δεν το αξιοποίησε.
Παράλληλα θα εγκατασταθεί ανάλογο σύστημα εισροών - εκροών στις εταιρείες παραγωγής και διακίνησης καυσίμων και στα διυλιστήρια, για να ελεγχθεί η διακίνηση σε όλα τα στάδια ενώ θα προχωρήσει η εγκατάσταση συστήματος GPS στα βυτιοφόρα μεταφοράς καυσίμων, αλλά και στα πλωτά μέσα.
Ανάλογης αποτελεσματικότητας μέσα σχεδιάζονται και για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καπνικών προϊόντων αφού η Ελλάδα είναι η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό σε παράνομα τσιγάρα, κάτι που πρέπει να αλλάξει.
Προχωράμε άμεσα στην κύρωση του πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου προϊόντων καπνού που προβλέπεται από τη  σύμβαση-πλαισίου της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας για τον έλεγχο του καπνού. Γίνεται αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών για το ενδεχόμενο της ψηφιακής σήμανσης στα πακέτα των τσιγάρων και της αντικατάστασης των υφιστάμενων φορολογικών ταινιών, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα.
Παράλληλα θα προχωρήσει η τοποθέτηση ανιχνευτών scanners για φορτηγά και containers στις κύριες οδικές και θαλάσσιες πύλες της χώρας για την ανίχνευση παράνομων και λαθραίων καπνικών προϊόντων.»
 
Ο Υφυπουργός Οικονομικών κ.Βεσυρόπουλος έκλεισε την ομιλία του λέγοντας:
«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη τηρεί τις δεσμεύσεις της. Μετατρέπει τον πυρήνα των προγραμματικών της δεσμεύσεων για μείωση των φόρων σε εφαρμοσμένη πολιτική. Υλοποιεί ένα έργο με ξεκάθαρο μεταρρυθμιστικό πρόσημο.»
 
 

Κώστας Καλαϊτζίδης: Συνεχίζουμε την αναπτυξιακή συνεργασία με τους ΤΟΕΒ και τα έργα υποδομής για τους αγρότες της Ημαθίας

Παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Σωτήρη Μπάτου και του Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καλαϊτζίδη, πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Βέροια, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου, τακτική συνάντηση εργασίας της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας με εκπροσώπους των Διοικήσεων των ΤΟΕΒ της Ημαθίας. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η εξέταση ζητημάτων λειτουργίας των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων της περιοχής αλλά και η πορεία των έργων που σχεδιάζονται από κοινού, με την Π.Ε Ημαθίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Στη διάρκεια της σύσκεψης ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Καλαϊτζίδης αναφέρθηκε στη συνεχή συνεργασία που υπάρχει μεταξύ των δύο πλευρών, στα σημαντικά έργα ανάπτυξης που από κοινού έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται και επανέλαβε ότι είναι αρωγός και συμπαραστάτης στην προσπάθεια που καταβάλουν οι ΤΟΕΒ της Ημαθίας. Αντίστοιχες ήταν και οι τοποθετήσεις από την πλευρά των αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων της ΠΕ Ημαθίας που συμμετείχαν στη συνάντηση ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Σωτήρη Μπάτου έγινε αναφορά στον πρωταρχικό ρόλο της Περιφέρειας στην υλοποίηση της προσπάθειας για το έργο και την ανάπτυξη των ΤΟΕΒ και διατυπώθηκε για μια ακόμη φορά η πλήρης συμπαράσταση στην όλη προσπάθεια.

Οι εκπρόσωποι των ΤΟΕΒ της Ημαθίας, αναφέρθηκαν στον προγραμματισμό τους, στα έργα που υλοποιούν και σχεδιάζουν αλλά και σε προβλήματα στελέχωσης και διοικητικής υποδομής που τους απασχολούν, ειδικά μετά τα πρόσθετα καθήκοντα που τους έχουν ανατεθεί από τη νέα νομοθεσία (Ν.4546/18), την τήρηση μητρώου μελών- χρηστών (με την επιβολή προστίμου για όσους δεν έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους), τη ρύθμιση των παλιών χρεών των αγροτών προς τους ΤΟΕΒ (εντός του 2020 πρέπει να στείλουν στη ΔΟΥ τους οφειλέτες) κλπ.

Οι ανάγκη βελτιώσεων υποδομών και νέων επενδύσεων για έργα εξοικονόμησης του νερού και της μέγιστης αξιοποίησής του για την άρδευση των αγροτικών εκτάσεων ήταν το βασικό θέμα της συνάντησης. Στο θέμα αυτό έγιναν αντίστοιχες τοποθετήσεις από όλες τις πλευρές και διαπιστώθηκε ότι υπάρχει ταύτιση απόψεων και συντονισμός ενεργειών για την υποστήριξη του υπάρχοντος προγραμματισμού και την αναζήτηση επιπλέον πόρων για έργα υποδομή εγγείων βελτιώσεων.

ΔΗΛΩΣΗ ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗ

Σχετικά με τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 17 Δεκεμβρίου στη Βέροια, ο Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας έκανε την παρακάτω δήλωση:

 

“Οι Τοπικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ) της Ημαθίας αποτελούν βασικό πυλώνα της ημαθιώτικης γεωργίας και με το έργο τους συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξή της. Αυτός είναι ο λόγος που ως Αντιπεριφερειάρχης στάθηκα έμπρακτα δίπλα τους, αρωγός και συμπαραστάτης, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, έχοντας συνεχή συνεργασία και επικοινωνία με τις Διοικήσεις και τους συνεργάτες τους. Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας μας, είναι το σπουδαίο έργο υποδομών και ανάπτυξης που πετύχαμε να κάνουμε ΜΑΖΙ τους αλλά και όσα παρόμοια σχεδιάζουμε για τη συνέχεια.


Η συνεργασία όμως απαιτεί και συχνή επικοινωνία και σε ένα τέτοιο πλαίσιο, με τη συμμετοχή και του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μπάτου Σωτήρη, είχαμε μια ακόμη συνάντηση με τις διοικήσεις των ΤΟΕΒ της Ημαθίας, σήμερα 17 Δεκεμβρίου στη Βέροια, στον πάντα φιλόξενο χώρο του Επιμελητηρίου Ημαθίας, μαζί με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες της ΠΕ Ημαθίας που έχουν πολύ σημαντική συμβολή στην προσπάθειά μας.

 

Κάναμε μια ανασκόπηση της μέχρι τώρα συνεργασίας μας, επαναπροσεγγίσαμε τους στόχους μας και οριοθετήσαμε κάποια βασικά ζητήματα, πέρα από τα έργα υποδομών που υλοποιούμε και σχεδιάζουμε από κοινού για την Ημαθία. Οι ΤΟΕΒ έχουν έλλειψη μόνιμου εξειδικευμένου προσωπικού, χρειάζονται μηχανοργάνωση και γενικά υποδομές για να ανταποκριθούν και στα νέα καθήκοντά τους που προκύπτουν από τη νέα νομοθεσία (Ν.4546/18). Στην κατεύθυνση αυτή, θα σταθώ αρωγός και θα προσπαθήσω να βρεθούν τρόποι άμεσης επίλυσης ώστε να ενισχυθούν οι ΤΟΕΒ της περιοχής και να προσφέρουν ακόμη περισσότερο, από το πολύτιμο έργο που ήδη υλοποιούν.


Παράλληλα όμως σήμερα είχα μια ακόμη ευκαιρία να τονίσω την αμέριστη συμπαράσταση που έχουμε, για την προσπάθεια που κάνουμε, από την πλευρά της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του περιφερειάρχη μας, Απόστολου Τζιτζικώστα, γεγονός που φάνηκε και από την ουσιαστική παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μπάτου Σωτήρη, ενός στελέχους που γνωρίζει καλά τα αγροτικά θέματα και είναι αυτό που λέμε, ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Μαζί του θα έχουμε συνεχή συνεργασία και είμαι σίγουρος ότι όχι απλά θα ενισχύσει την προσπάθειά μας αλλά και θα δημιουργήσει μαζί μας, έργα που έχουμε ανάγκη. Τον ευχαριστώ θερμά.


Τέλος, έδωσα συγχαρητήρια για το έργο τους, στους εκπροσώπους των διοικήσεων των ΤΟΕΒ της Ημαθίας με τους οποίους συναντήθηκα σήμερα, τους ζήτησα να τα μεταφέρουν και στους υπαλλήλους και συνεργάτες που έχουν ανά περιοχή διότι τα αξίζουν ισάξια και τους ευχήθηκα καλές γιορτές και μια καινούργια χρονιά, δημιουργική, παραγωγική, με υγεία και ευτυχία για όλους”.

 

 

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Για να σας εξασφαλίσουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Μάθετε περισσότερα...

Το κατάλαβα

COOKIES
Η imathiotikigi.gr μπορεί να χρησιμοποιεί cookies για την αναγνώριση του επισκέπτη - χρήστη ορισμένων υπηρεσιών και σελίδων. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε επισκέπτη - χρήστη και δεν λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Χρησιμοποιούνται μόνο για τη διευκόλυνση πρόσβασης του επισκέπτη - χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες της imathiotikigi.gr και για στατιστικούς λόγους προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές στις οποίες οι υπηρεσίες της ιστοσελίδας μας είναι χρήσιμες ή δημοφιλείς ή για λόγους marketing. Ο επισκέπτης - χρήστης μπορεί να ρυθμίσει το διακομιστή (browser) του κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες της ιστοσελίδας, είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης - χρήστης των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων της imthiotikigi.gr δεν επιθυμεί την χρήση cookies για την αναγνώριση του δεν μπορεί να έχει περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.