Τίτλοι:

Χρήστος Βοργιάδης

Χρήστος Βοργιάδης

URL Ιστότοπου:

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προχωρά στην αποκατάσταση της δυνατότητας εγγραφής των συνταξιούχων αναπηρίας στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων (Μ.Α.Α.Ε.), εφόσον συνεχίζουν να ασκούν αγροτική δραστηριότητα και πληρούν τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις της νομοθεσίας.

Η σχετική εγκύκλιος, που υπογράφηκε από τον Γενικό Γραμματέα Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπύρο Πρωτοψάλτη, δίνει σαφείς οδηγίες στις αρμόδιες υπηρεσίες για τη διαδικασία εγγραφής των συνταξιούχων αναπηρίας στο Μ.Α.Α.Ε. με την ιδιότητα του «επαγγελματία αγρότη» ή του «νεοεισερχόμενου επαγγελματία αγρότη».

Η νέα οδηγία αφορά και τις περιπτώσεις συνταξιούχων αναπηρίας με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%, για τους οποίους μέχρι σήμερα υπήρχε περιορισμός ως προς την αναγνώριση της ιδιότητας του επαγγελματία αγρότη. Μετά την τροποποίηση της σχετικής νομοθεσίας, οι συνταξιούχοι αναπηρίας μπορούν στο εξής να εγγράφονται στο Μητρώο, εφόσον πληρούν και τις υπόλοιπες προϋποθέσεις του ν. 3874/2010, όπως ισχύει.

Παράλληλα, με την ίδια εγκύκλιο παρέχονται αναλυτικές διευκρινίσεις προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για τη χορήγηση βεβαιώσεων εγγραφής στο Μ.Α.Α.Ε., την απόδοση της ιδιότητας του επαγγελματία αγρότη, του νεοεισερχόμενου επαγγελματία αγρότη και του κατόχου αγροτικής εκμετάλλευσης, καθώς και για τη διαλειτουργικότητα της ψηφιακής υπηρεσίας του Μητρώου με τον ΕΦΚΑ.

Ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε:

«Με την εγκύκλιο αυτή δίνουμε καθαρές οδηγίες στις υπηρεσίες και αποκαθιστούμε μια αδικία για τους συνταξιούχους αναπηρίας που συνεχίζουν να ασκούν πραγματική αγροτική δραστηριότητα.

Στόχος μας είναι ένα Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων δίκαιο, λειτουργικό και αξιόπιστο, που αναγνωρίζει την πραγματική παραγωγική δραστηριότητα και δεν αποκλείει ανθρώπους που παραμένουν ενεργοί στον πρωτογενή τομέα, εφόσον πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις.

Στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για απλούστερες διαδικασίες, καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και έμπρακτη στήριξη όσων κρατούν ζωντανή την ελληνική ύπαιθρο».

Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς

Ένα πρώτο πακέτο επτά στοχευμένων μέτρων για τη στήριξη της ελληνικής αλιείας, με στόχο την άμεση αντιμετώπιση των σοβαρών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος, ανακοίνωσε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μαργαρίτης Σχοινάς, μετά από δίωρη σύσκεψη με εκπροσώπους των οργανώσεων αλιέων.

Όπως τόνισε ο Υπουργός, η ελληνική αλιεία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια αντιμέτωπη με τις υψηλές τιμές των καυσίμων, τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, την εξάπλωση ξενικών ειδών όπως ο λαγοκέφαλος, αλλά και φαινόμενα λαθραλιείας και αθέμιτου ανταγωνισμού. Έπειτα από διαδοχικές διαβουλεύσεις με τους εκπροσώπους του κλάδου, το Υπουργείο προχωρά στην υλοποίηση ενός πρώτου πλέγματος παρεμβάσεων, οι οποίες αποτελούν την αρχή ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την ανασυγκρότηση και τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής αλιείας.

Στα άμεσα μέτρα περιλαμβάνεται η επιδότηση του αλιευτικού πετρελαίου, κατά τα πρότυπα της αντίστοιχης στήριξης που έχει ήδη δοθεί στους γεωργούς, καθώς και η έναρξη πιλοτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου στις ελληνικές θάλασσες. Στο πλαίσιο του προγράμματος, που θα εφαρμοστεί αρχικά στο Νότιο Αιγαίο, η αλίευση λαγοκέφαλου επιδοτείται με 5,33 ευρώ ανά κιλό, παρέχοντας παράλληλα ένα νέο εργαλείο προστασίας του θαλάσσιου οικοσυστήματος και στήριξης του εισοδήματος των αλιέων.

Ακολουθούν οι δηλώσεις του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μαργαρίτη Σχοινά:

«Η ελληνική αλιεία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση.
Κλονίζεται από τις απαγορευτικές τιμές του πετρελαίου που εν πολλοίς έχουν καθηλώσει τον ελληνικό αλιευτικό στόλο.
Απειλείται από την κλιματική αλλαγή, από τα ξενικά είδη και τους λαγοκέφαλους, που αποτελούν πια μια υπαρκτή απειλή στις θάλασσές μας, αλλά και από τη λαθροαλιεία και τις αθέμιτες πρακτικές στο Αιγαίο.
Έχουμε διαβουλευτεί δύο και τρεις φορές με τους εκπροσώπους της ελληνικής Αλιείας. Σήμερα, είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ένα πρώτο πακέτο συγκεκριμένων αποφάσεων που θα βοηθήσει την ελληνική αλιεία να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες του τώρα.
Παρουσιάζουμε λοιπόν επτά συγκεκριμένα κοστολογημένα μέτρα, τα οποία επαναλαμβάνω είναι η πρώτη σελίδα, το πρώτο επεισόδιο αν θέλετε, σε αυτά που θα ακολουθήσουν.

Τα πρώτα τρία από αυτά τα μέτρα τα ενεργοποιούμε άμεσα.

Το πρώτο είναι ένα σχέδιο νόμου για την επιδότηση του αλιευτικού πετρελαίου για την περίοδο από τον Απρίλιο ως τον Ιούνιο. Οι τιμές επιδότησης θα είναι 16 λεπτά το λίτρο για τον Απρίλιο και τον Μάιο. Και 12 λεπτά το λίτρο για τον Ιούνιο.
Ουσιαστικά αντικατοπτρίζουν και αντανακλούν και τις σχετικές αποφάσεις που έχουμε ήδη λάβει για την ελληνική γεωργία και τις εφαρμόζουμε κατ αναλογία και στην ελληνική αλιεία.

Το δεύτερο άμεσο μέτρο είναι η εφαρμογή μιας πιλοτικής δράσης για την αλιευση, για την αλίευση του λαγοκέφαλου, καταρχήν στις νότιες θάλασσες της χώρας μας, δηλαδή στην Κρήτη και στο Νότιο Αιγαίο, όπου οι επιστημονικές συμβουλές που δεχόμαστε μας δείχνουν ότι είναι και οι περιοχές με το πιο οξυμένο πρόβλημα. Η τιμή που θα επιδοτείται η αλίευση του λαγοκέφαλου στο πλαίσιο αυτής της πιλοτικής δράσης είναι 5,33 ευρώ το κιλό. Μια τιμή που, υπογραμμίζω, είναι καθαρή αμοιβή στους αλιείς. Δεν συμπεριλαμβάνει την ψύξη και την καύση που θα αναλάβουν οι περιφέρειες της χώρας.

Θέλω εδώ να τονίσω ότι είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα λαμβάνεται ένα τέτοιο μέτρο, αλλά λαμβάνεται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με τις περιορισμένες δυνατότητες που έχουμε στα χέρια μας. Φιλοδοξία μου είναι να γενικευθεί αυτό το πιλοτικό σχέδιο και να καλύψει όλες τις θάλασσες της χώρας, στο πλαίσιο όμως μίας ευρύτερης περιβαλλοντικής προσέγγισης στην προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος, η οποία όπως αντιλαμβάνεστε εμπλέκει και το Υπουργείο Περιβάλλοντος, με το οποίο σε πολιτικό επίπεδο θα συναντηθούμε την επόμενη Τετάρτη.

Είναι λοιπόν ένα πρώτο σημαντικό βήμα, μια πιλοτική δράση, αυτή που παρουσιάζουμε για το λαγοκέφαλο, αλλά είναι η αρχή, όχι το τέλος των δράσεων στο σχετικό πεδίο.

Τρίτο μέτρο είναι ο σχεδιασμός μιας αποζημίωσης για τους Έλληνες αλιείς, οι οποίοι θα δουν τις δραστηριότητες τους να περιορίζονται από την θεσμοθέτηση των θαλάσσιων πάρκων. Αυτό όπως ξέρετε, είναι ένας σχεδιασμός εθνικός. Στηρίζουμε τα εθνικά πάρκα ως ύψιστη προτεραιότητα, αλλά ταυτόχρονα διαβεβαιώνουμε τους Έλληνες αλιείς ότι θα βρούμε τον τρόπο ώστε να μπορέσουμε να τους αποζημιώσουμε για τις ενδεχόμενες απώλειες ή δυσκολίες πρόσβασης που θα έχουν σε αυτές τις περιοχές.

Ως τέταρτο μέτρο, ανακοινώνουμε ότι στη νέα Κοινή Αλιευτική Πολιτική, στον νέο Κανονισμό Αλιείας που διαπραγματευόμαστε αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, για πρώτη φορά προβλέπεται ο εκσυγχρονισμός των σκαφών και την άρση της απαγόρευσης χρηματοδότησης των μηχανών.
Πράγματα δηλαδή που μέχρι τώρα δεν γίνονται, αλλά έχουμε πια ένα φως στον ορίζοντα ότι θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους Έλληνες αλιείς να εκσυγχρονίσουν τα σκάφη τους με μηχανές, έτσι ώστε να μπορέσουν να δώσουν και τη σκυτάλη στις νέες γενιές.

Και τέλος, τα τρία τελευταία μέτρα, έχουν να κάνουν με τη θεσμοθέτηση της εκπροσώπησης των Ελλήνων αλιέων σε όλα τα επίπεδα, με ένα σχέδιο νόμου που θα τους επιτρέπει να οργανωθούν ανά εργαλείο, σε περιφέρειες και εθνικά όργανα, όπως το Συμβούλιο Αλιείας.

Θεσμοθετούμε για πρώτη φορά ένα μητρώο υποχρέωσης και καταγραφής της παραγωγής από τους ερασιτέχνες αλιείς, έτσι ώστε να μη ανταγωνίζονται άδικα και χωρίς κανόνες τους επαγγελματίες.

Και τέλος εισάγουμε ένα νέο σύστημα για τις ποινές αργίας των σκαφών που έχουν περιπέσει σε παραπτώματα, έτσι ώστε η αργία που τους επιβάλλεται να μην είναι υπερβολική, αλλά να είναι κλιμακωτή μέσα από ένα point system.

Αυτά τα 7 μέτρα είναι αυτό που νομίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε στην τωρινή συγκυρία.

Φιλοδοξία μου είναι να ισχυροποιήσω τις παρεμβάσεις της πολιτείας προς όφελος των Ελλήνων ψαράδων. Σήμερα πιστεύω ότι κάνουμε μια νέα αρχή. Θα συνεχίσουμε να είμαστε σε στενή συνεργασία με τους Έλληνες ψαράδες. Είμαστε σε καθημερινή επαφή με τους επιστήμονες και προσβλέπω σε μία πολύ παραγωγική συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και τον συνάδελφό μου και φίλο Σταύρο Παπασταύρου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτές τις πρώτες δράσεις και να κινηθούμε ταχύτατα στον εθνικό σχεδιασμό.

Σας ευχαριστώ».

 

Επισυνάπτονται:

 

*Linkμε τις δηλώσεις του ΥπΑΑΤ

 

https://www.swisstransfer.com/d/92a3b03a-5b1e-4f93-8657-1107b35ee2a8

 

 

*Παρουσίαση των μέτρων

ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026

Με μεγάλη συμμετοχή και έντονο ενδιαφέρον από εκπροσώπους του αγροτικού τομέα πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του τελικού σχεδίου της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης (ΕΑΕ) 2026 από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Αμφιθέατρο της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΑΑΔΕ, μετά από πρόσκληση του Διοικητή της, Γιώργου Πιτσιλή, προς την Εθνική Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΘΕΑΣ) και μέλη του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΓΕΩΤΕΕ), ενόψει του επικείμενου ανοίγματος της πλατφόρμας υποβολής Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης (ΕΑΕ).

Περισσότεροι από 140 εκπρόσωποι αγροτικών ενώσεων και συνεταιρισμών από όλη την επικράτεια έδωσαν το παρών, ενώ τα επιτελικά στελέχη της ΑΑΔΕ ανέλυσαν τις ψηφιακές διαδικασίες που εξασφαλίζουν την ομαλή και γρήγορη υποβολή της ΕΑΕ 2026.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, αναδείχθηκαν οι νέες δυνατότητες της εφαρμογής, οι οποίες αξιοποιούν την αυτόματη άντληση στοιχείων από υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου, περιορίζοντας τη γραφειοκρατία και διευκολύνοντας τους παραγωγούς κατά τη συμπλήρωση της αίτησης.

Ειδικότερα, η εφαρμογή αξιοποιεί στοιχεία από:

  • Το Φορολογικό Μητρώο της ΑΑΔΕ για την αυτόματη προσυμπλήρωση στοιχείων με βάση τον ΑΦΜ.
  • Τους δηλωμένους ΚΑΔ της επιχείρησης για τους απαραίτητους ελέγχους επιλεξιμότητας.
  • Την πλατφόρμα myDATA για την αναζήτηση και επιβεβαίωση της ύπαρξης τιμολογίων.
  • Τις εξουσιοδοτήσεις που έχουν χορηγηθεί από φυσικά και νομικά πρόσωπα.
  • Τα στοιχεία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ), όπως δεδομένα εκμεταλλεύσεων, ζωικού κεφαλαίου, μελισσοκομίας και βιομηχανικής κάνναβης.
  • Τα δεδομένα της ΜΙΔΑ και του Ελληνικού Κτηματολογίου σχετικά με ιδιόκτητα, μισθωμένα ή παραχωρημένα αγροτεμάχια.
  • Τα δηλωμένα IBAN ειδικού σκοπού για την ταχύτερη διεκπεραίωση των αγροτικών ενισχύσεων.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα ερωτήματά τους απευθείας στον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, και στα στελέχη της ΑΑΔΕ, σε μια ανοιχτή συζήτηση για τα θέματα που απασχολούν τον αγροτικό κλάδο.

Συμφωνήθηκε με τους εκπροσώπους της ΕΘΕΑΣ και του ΓΕΩΤΕΕ την επόμενη εβδομάδα η νέα αίτηση ενίσχυσης να ελεγχθεί από εξειδικευμένα στελέχη των δύο φορέων με πιλοτική υποβολή αιτήσεων, ώστε να αντιμετωπιστούν τεχνικά ζητήματα που ενδέχεται να ανακύψουν σε συνθήκες πραγματικής λειτουργίας.

Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε:

«Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί την έναρξη δημιουργίας ενός νέου ψηφιακού περιβάλλοντος υποστήριξης και εξυπηρέτησης των αγροτών για την καταβολή των ενισχύσεων που δικαιούνται. Η ενίσχυση της νομιμότητας και της διαφάνειας στη διαδικασία καταβολής των ενισχύσεων αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας. Δεσμευόμαστε ότι η στενή επικοινωνία και η εντατική συνεργασία μας με την ΕΘΕΑΣ, το ΓΕΩΤΕΕ και τους αγροτικούς φορείς θα συνεχιστεί με αμείωτους ρυθμούς, διασφαλίζοντας δίκαιες, γρήγορες και διαφανείς διαδικασίες για κάθε παραγωγό».

Ο Πρόεδρος Δ.Σ. ΓΕΩΤΕΕ, Μενέλαος Γαρδικιώτης, δήλωσε:

«Σήμερα πραγματοποιήσαμε ακόμη ένα ουσιαστικό βήμα, ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα να τεθεί σε πλήρη λειτουργία η Δήλωση Καλλιέργειας για το έτος 2026. Το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, ως θεσμοθετημένος σύμβουλος της Πολιτείας, θα σταθεί αρωγός στην προσπάθεια αυτή, προσφέροντας την τεχνογνωσία και την πολύτιμη εμπειρία των μελών του. Κοινός μας στόχος είναι η δημιουργία ενός αξιόπιστου, σύγχρονου και λειτουργικού συστήματος, απαλλαγμένου από τις δυσλειτουργίες και τις παθογένειες του παρελθόντος, προς όφελος του πρωτογενούς τομέα και των παραγωγών

Ο Πρόεδρος της ΕΘΕΑΣ, Παύλος Σατολιάς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Για όλους εμάς στην ΕΘΕΑΣ και τους αγρότες, που είμαστε υπέρμαχοι μιας απλοποιημένης, χρηστικής καθώς επίσης και αδέσμευτης και διαφανής αίτησης ΟΣΔΕ, η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική. Είμαστε εδώ για να συμβάλουμε στην προσπάθεια της ΑΑΔΕ και του Διοικητή, κ. Πιτσιλή, ώστε κάθε αγρότης να λαμβάνει όσα πραγματικά δικαιούται. Θεωρούμε κρίσιμο να υπάρχει μια αμφίδρομη και ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων, καθώς γνωρίζουμε ότι ο κοινός μας στόχος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των αγροτών και, κυρίως, να λαμβάνουν τις ενισχύσεις οι παραγωγοί αγρότες και κτηνοτρόφοι που τις δικαιούνται. Στο τέλος αυτής της μετάβασης πιστεύουμε ότι οι πληρωμές θα είναι έγκυρες και στην ώρα τους. Επιτέλους, το ΟΣΔΕ ήλθε στο σπίτι του

«Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία

Με μία καταπληκτική εμφάνιση, ο Ισημερινός νίκησε τη Γερμανία 2-1 στο Νιου Τζέρσεϊ και προκρίθηκε στους «32» του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Η «Λα Τρικολόρ» ήθελε μόνο νίκη και τα κατάφερε, πραγματοποιώντας τη μεγαλύτερη έκπληξη -έως τώρα- στο Μουντιάλ 2026. Οι Γερμανοί κράτησαν την πρώτη θέση του 5ου ομίλου με 6 βαθμούς, με καλύτερη διαφορά τερμάτων από τη δεύτερη, Ακτή Ελεφαντοστού.

Μόλις στο 2ο λεπτό ο Λιρόι Σανέ άνοιξε το σκορ άφηνοντας... υποσχέσεις για μια εύκολη βραδιά για τους Γερμανούς. Όμως οι παίκτες του Σεμπάστιαν Μπεκασέσε ήταν αποφασισμένοι να εξαντλήσουν κάθε πιθανότητα πρόκρισης. Ισοφάρισαν άμεσα (9΄) με έξοχο στους του Ανγκούλο από πάσα του Βίτε και κυριάρχησαν σε όλο το πρώτο ημίχρονο, περιορίζοντας σε παθητικό ρόλο τη «Μάνσαφτ».

Με τους Τα, Ρούντιγκερ σε κακή μέρα και τον Νόιερ ξανά να μην εμπνέει εμπιστοσύνη, ο Ισημερινός πάλεψε για την έκπληξη, έχασε μεγάλη ευκαιρία με τον Πλάτα στο 74΄ και στο 78΄ ο ίδιος παίκτης εκμεταλλεύτηκε άλλη μία αδράνεια του Νόιερ και έγραψε το 2-1. Έτσι, ο Ισημερινός ο οποίος στο προηγούμενο ματς δεν κατάφερε να νικήσει το Κουρασάο, επιβλήθηκε 100% δίκαια της Γερμανίας και έφτασε τους 4 βαθμούς, που ουσιαστικά του εξασφαλίζουν θέση στην επόμενη φάση, ως ένας από τους 8 καλύτερους τρίτους.
Διαιτήτρια: Τόρι Πένσο (ΗΠΑ)
Κίτρινες: Ινκαπιέ, Φράνκο - Πάβλοβιτς

Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:

ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ (Σεμπάστιαν Μπεκασέσε): Γκαλίντες, Ινκαπιέ (71΄ Εστουπινιάν), Ορντόνιες, Πάτσο, Βίτε, Φράνκο (64΄ Πρεσιάδο), Μ. Καϊσέδο, Γεμπόα (85΄ Τόρες), Βαλένσια (64΄ Ροντρίγκες), Πλάτα, Ανγκούλο (85΄ Ζ. Καϊσέδο)

ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Γιούλιαν Νάγκελσμαν): Νόιερ, Ρούντιγκερ, Τα, Κίμιχ (60΄ Τιό), Ράουμ, Πάβλοβιτς, Μουσιάλα, Βιρτς (73΄ Γκρος), Σάνε, Νμέτσα (64΄ Μπάιερ), Χάβερτς (60΄ Ουντάβ)

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Για να σας εξασφαλίσουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Μάθετε περισσότερα...

Το κατάλαβα

COOKIES
Η imathiotikigi.gr μπορεί να χρησιμοποιεί cookies για την αναγνώριση του επισκέπτη - χρήστη ορισμένων υπηρεσιών και σελίδων. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε επισκέπτη - χρήστη και δεν λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Χρησιμοποιούνται μόνο για τη διευκόλυνση πρόσβασης του επισκέπτη - χρήστη σε συγκεκριμένες υπηρεσίες της imathiotikigi.gr και για στατιστικούς λόγους προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές στις οποίες οι υπηρεσίες της ιστοσελίδας μας είναι χρήσιμες ή δημοφιλείς ή για λόγους marketing. Ο επισκέπτης - χρήστης μπορεί να ρυθμίσει το διακομιστή (browser) του κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες της ιστοσελίδας, είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης - χρήστης των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων της imthiotikigi.gr δεν επιθυμεί την χρήση cookies για την αναγνώριση του δεν μπορεί να έχει περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.