Απολυμάνσεις χώρων Δήμου Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Ο Δήμος Βέροιας με αίσθημα ευθύνης προς τους δημότες και τους εργαζόμενους, εφαρμόζοντας τα μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας ενάντια στον κορονοϊό COVID-19, ολοκλήρωσε την Τρίτη 17 Μαρτίου τον 1ο κύκλο της απολύμανσης όλων των Δημοτικών κτιρίων του.
Από την Παρασκευή 20 Μαρτίου ξεκινά η απολύμανση των Γυμναστηρίων, των ΚΑΠΗ και των Γραφείων της Διοίκησης του Νομικού Προσώπου ΚΑΠΑ. Σε εύλογο χρονικό διάστημα θα ακολουθήσουν οι χώροι που δεν βρίσκονται τις ημέρες αυτές σε λειτουργία .
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)










