Τους «Χάλκινους» μαθητές - αθλητές Χάντμπολ του 1 ου ΕΠΑΛ Βέροιας υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Τους 12 μαθητές – αθλητές που κατέκτησαν το Χάλκινο μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χάντμπολ Λυκείων Ελλάδας-Κύπρου που διεξήχθη στην Δράμα το διάστημα 10 έως 12 Μαΐου 2023, υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωσταντίνος Βοργιαζίδης.
Τους μαθητές – αθλητές που διακρίθηκαν και τον περασμένο Μάρτη, κατακτώντας την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα Περιφερειακών Τμημάτων Χάντμπολ από Ήπειρο, Μακεδονία και Θεσσαλία, συνόδευσαν οι δύο προπονητές τους, κ. Παύλος Ριζούδης και η κα Ιωάννα Καρκαντώνη, καθώς και ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ, κ. Βαπτιστής Παντής.
Ο Δήμαρχος Βέροιας συνεχάρη για τις εξαιρετικές επιδόσεις σε ένα άθλημα με παράδοση στην Βέροια τους:
- Μιχαήλ Μανούδη
- Γεώργιο – Παντελεήμων Ζέζιο
- Δημήτριο Κερλίδη
- Γεώργιο Μαυρίδη
- Χρήστο Ταπαντζή
- Άγγελο Στεφανόπουλο
- Κων/νο Μαυρίδη
- Ευτύχιο Σιουκιούρογλου
- Άγγελο Τόκα
- Νικόλαο Οικονομίδη
- Γεώργιο Παναγιωτίδη
- Γεώργιο Πασίδη.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία
- Μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων - Το πράσινο υδρογόνο μπαίνει δυναμικά στη βιομηχανία της Ευρώπης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας










