Εθιμοτυπική επίσκεψη του νέου Διοικητή ΙΜΠ στον Δήμαρχο Βέροιας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αυτοδιοίκηση
Εθιμοτυπική επίσκεψη, με αφορμή την ανάληψη των νέων του καθηκόντων ως Διοικητής στην ΙΜΠ, πραγματοποίησε ο Υποστράτηγος, Σαράντης Τυλιγαδάς, στον Δήμαρχο Βέροιας.
Ο κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης ευχήθηκε δύναμη και καλή επιτυχία στην αποστολή του νέου Διοικητή της 1ης Μεραρχίας Πεζικού και τόνισε τη σημασία της ουσιαστικής συνεργασίας μεταξύ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Στρατού.
Μετά το πέρας της συνάντησης οι δύο άνδρες αντάλλαξαν αναμνηστικά δώρα.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- BARRACUDA 2.0 ELECTRIC: Η Ηλεκτρική Λύση για Καθαρές Παραλίες
- Πληρωμές άνω των 500 εκατ. ευρώ έως τα τέλη Ιουνίου – Αναμένονται καταβολές από ΑΑΔΕ και ΕΛΓΑ, ανοίγει και το ΟΣΔΕ 2026
- Γρεβενά: Επιδρομή ακρίδων σε καλλιέργειες
- Η ΑΑΔΕ αναβαθμίζει τη φυσική εξυπηρέτηση με το νέο δίκτυο «myPoint»
- Ποιες πληρωμές θα πραγματοποιηθούν για την περίοδο 22 έως 26 Ιουνίου από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ










