Κυρ. Μητσοτάκης: Κλείνουμε την πόρτα στον κορονοϊό, μένουμε μέσα όσο περισσότερο μπορούμε
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Διατροφή - Υγεία
«Κλείνουμε την πόρτα στον κορονοϊό και μένουμε μέσα όσο περισσότερο μπορούμε. Ειδικά αν είμαστε σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, προσέχουμε ακόμα περισσότερο. Προστατεύουμε τον εαυτό μας - προφυλάσσουμε την κοινωνία» αναφέρει σε ανάρτησή του στο twitter ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Την ανάρτηση συνοδεύει ένα βίντεο με πρωταγωνιστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο ο οποίος παροτρύνει τους πολίτες και κυρίως τις γιαγιάδες και τους παππούδες να μείνουν σπίτι.
«Τα πράγματα είναι σοβαρά. Κλείνουμε την πόρτα στον κοροναϊό και μένουμε σπίτι όσο περισσότερο μπορούμε. Και κυρίως εσείς, γιαγιάδες και παππούδες. Μένετε στο σπίτι και ακούστε με προσεκτικά τι θα σας πω. Πρώτον, όχι κοινωνικότητες δεξιά και αριστερά. Δουλειές, συναθροίσεις, ασπασμοί και χαιρετισμοί με ευλαβική προσοχή. Δεύτερον, όχι babysitting στα εγγόνια. Θα μου πείτε "είναι δύσκολο", είναι δύσκολο αλλά πρέπει να γίνει. Τρίτον, στο πρώτο σύμπτωμα βήχα ή πυρετό, μένουμε σπίτι και παίρνουμε αμέσως τηλέφωνο τον γιατρό μας. Μένουμε μέσα για να έχουμε όλοι την υγεία μας» αναφέρει στο σποτ ο Σπύρος Παπαδόπουλος.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επερχόμενη σοδειά: Ιταλία και Ισπανία οδεύουν προς υπερβολικά γενναιόδωρους τρύγους για το 2026, απέναντι στην εύθραυστη ισορροπία των αγορών κρασιού;
- Συνάντηση εργασίας Διοίκησης του Ε.Φ.Ε.Τ. με εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα
- Κινητοποιήσεις αγροτών σε Αμύνταιο και Γρεβενά | Αγροτικά νέα IMATHIOTIKIGI.GR
- ΑΑΔΕ: Υποχρεωτική η αναγραφή ΑΦΜ πελάτη στα απλοποιημένα τιμολόγια χονδρικής πώλησης καυσίμων, από 1/1/2027
- Η Ελασσόνα στο επίκεντρο της αγροδιατροφικής στρατηγικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας










