Συνέχιση των μέτρων στήριξης στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος για τους αγρότες και τον Σεπτέμβριο με αυξημένα ποσά
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προγράμματα
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει, σήμερα, Τρίτη, 29 Αυγούστου 2023, τη συνέχιση των μέτρων στήριξης στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στον Σεπτέμβριο, οι ενισχύσεις για την ηλεκτρική ενέργεια σε οικιακά τιμολόγια και για όλες τις παροχές κύριας και μη κύριας κατοικίας, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια και ανεξαρτήτως παρόχου, διαμορφώνονται ως εξής:
Για μηνιαίες καταναλώσεις έως 500kWh, η ενίσχυση αυξάνεται σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και ανέρχεται σε 15€/MWh. Η κατηγορία αυτή καταλαμβάνει το 90% των νοικοκυριών στην Ελλάδα.
Την ίδια ενίσχυση θα λάβουν και όσοι έχουν μηνιαία κατανάλωση πάνω από 500 kWh, υπό την προϋπόθεση ότι θα μειώσουν κατά 15% τη μέση ημερήσια κατανάλωση ενέργειας, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή.
Στα νοικοκυριά που είναι ενταγμένα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), η ενίσχυση ανέρχεται στα 50 €/MWh για το σύνολο της κατανάλωσης και απορροφά το 100% του αυξημένου κόστους.
Επιπλέον για τους αγρότες, ανεξαρτήτως ισχύος παροχής και επιπέδου τάσης, η ενίσχυση αυξάνεται σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και ανέρχεται σε στα 15€/MWh, για το σύνολο της μηνιαίας κατανάλωσης.
Η αξία της ενίσχυσης του ρεύματος για νοικοκυριά και αγρότες, τον Σεπτέμβριο, ξεπερνά, συνολικά, τα 21,4 εκατ. ευρώ.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Η ΠΟΓΕΔΥ στον Εθνικό Διάλογο για τη νέα ΚΑΠ 2028 -2034 στο Μέτσοβο
- Στα 1,5 δισ. δολάρια το κόστος του νέου γηπέδου της Ρόμα
- Επερχόμενη σοδειά: Ιταλία και Ισπανία οδεύουν προς υπερβολικά γενναιόδωρους τρύγους για το 2026, απέναντι στην εύθραυστη ισορροπία των αγορών κρασιού;
- Συνάντηση εργασίας Διοίκησης του Ε.Φ.Ε.Τ. με εκπρόσωπο της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Αθήνα
- Κινητοποιήσεις αγροτών σε Αμύνταιο και Γρεβενά | Αγροτικά νέα IMATHIOTIKIGI.GR










