Με απόφαση Γεωργαντά μετατίθενται οι ημερομηνίες έναρξης υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης σε 2 υποέργα
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προγράμματα
Με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργου Γεωργαντά και σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων ως φορέα υλοποίησης της δράσης Οικονομικός Μετασχηματισμός Αγροτικού Τομέα, που υλοποιείται από το ΥΠΑΑΤ στο πλαίσιο χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μετατίθενται οι ημερομηνίες έναρξης υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης στα υποέργα:
«Εκσυγχρονισμός του Πρωτογενούς Τομέα» για την 21η Ιουνίου 2022, και
«Πράσινος Αγροτουρισμός» για την 5η Ιουλίου 2022.
Η μετάθεση γίνεται προκειμένου να δοθεί στους δυνητικούς δικαιούχους μεγαλύτερος χρόνος για το σχεδιασμό της επενδυτικής τους πρότασης και την κατάθεση άρτιου φακέλου υποψηφιότητας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Ο Μαργαρίτης Σχοινάς στο Μέτσοβο για τη δεύτερη συνεδρίαση του Εθνικού Διαλόγου για τη νέα ΚΑΠ και το μέλλον του πρωτογενούς τομέα
- Social Farming 360°: Το αποτύπωμα ενός εμβληματικού προγράμματος κοινωνικής καλλιέργειας στα σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας
- Έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον ΔΙΑΥΛΟ για τον Εθνικό Διάλογο της νέας ΚΑΠ 2028–2034
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»










