Ευχαριστήριο Αγροτικού Συλλόγου Μεσημερίου - Εδέσσας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Αποχωρήσαμε συντεταγμένα και με το κεφάλι ψηλά από το μπλόκο που στήσαμε για 29 μέρες στα φανάρια του κόμβου Μεσημερίου.
Κρατήσαμε ακλόνητο το μετερίζι του μπλόκου, στέλνοντας μήνυμα μαζικής, αποφασιστικής και αταλάντευτης πάλης για την επιβίωση μας.
Ευχαριστούμε τους εκατοντάδες συναδέλφους που πλαισίωσαν το μπλόκο και δώσαμε μια τίμια μάχη βγάζοντάς μας νικητές.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αστυνομικούς υπαλλήλους που από την πρώτη στιγμή ήταν μαζί μας και είχαμε μια άψογη συνεργασία στο χώρο του μπλόκου.
Επίσης τον εμπορικό σύλλογο και τον εργατικό που στήριξαν εξαρχής τις δίκαιες διεκδικήσεις μας στον αγώνα για την επιβίωση της αγροτιάς.
Τέλος ευχαριστούμε τους γεωπόνους και τον νομικό σύμβουλο που συνέβαλαν στην σύνταξη του τεχνικού φακέλου που τεκμηρίωνε την απώλεια εισοδήματος όλων των κερασοπαραγωγών.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)
- ΚΕΟΣΟΕ: Το κρασί δεν είναι ένα αλκοολούχο ποτό σαν όλα τα άλλα για την υγεία: Η μέτρια κατανάλωση επικυρώνεται με οφέλη
- Επισκέψεις Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Νίκαιας, στη Meliss Κίκιζας και στον ΘΕΣγη
- Ημαθία: Νεκρός 24χρονος μετά από πτώση με Ι.Χ. σε αρδευτικό κανάλι
- ΠΟΓΕΔΥ: «H καινοτομία με χορηγία 4.000.000 ευρώ δεν μπορεί να υποκαταστήσει τις δημόσιες γεωτεχνικές υπηρεσίες»










