Συνάντηση Γεωργαντά με ΕΘΕΑΣ και ΣΕΚ
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιώργος Γεωργαντάς συναντήθηκε διαδοχικά με τον πρόεδρο της ΕΘΕΑΣ κ. Παύλο Σατολιά και τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Κτηνοτρόφων κ. Παναγιώτη Πεβερέτο.
Αντικείμενο των συναντήσεων που έγιναν σε ειλικρινές και εποικοδομητικό κλίμα, ήταν η πρόταση του ΥπΑΑΤ προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τον τρόπο κατανομής της ενίσχυσης που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ προς τους κτηνοτρόφους, για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης που έχει προκαλέσει ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Στη συνάντηση παρέστη η Γενική Γραμματέας Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χριστιάνα Καλογήρου.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνάντηση των Αγροτικών Συλλόγων Ημαθίας και Πέλλας με τον Γενικό Γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026










