Συνάντηση με τον ΥπΑΑΤ στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιήσουν εκπρόσωποι του Αγροτικού Συλλόγου Τυρνάβου
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Στην προγραμματισμένη συνάντηση της Ενωτικης Ομοσπονδίας Αγροτικων Συλλόγων Νόμου Λάρισας με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ.Γεώργιο Γεωργαντα την Τρίτη το απόγευμα στην Θεσσαλονίκη θα συμμετέχει και ο σύλλογος μας μέσω των εκπροσώπων του ενώ παράλληλα θα κατατεθεί και σχετικό υπόμνημα του συλλόγου μας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δένδροκαλιεργειες και η αμπελοκαλλιεργεια της περιοχής μας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας
- Είσαι Αγρότης; Πιστοποιητικό ορθολογικής χρήσης γεωργικών φαρμάκων με μόλις 40€
- Γιατί η τσουκνίδα είναι ωφέλιμο φυτό;
- Αγροτικές κινητοποιήσεις για επιδοτήσεις και κόστος παραγωγής – Πληρωμές 500 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ΥΠΑΑΤ έως το τέλος Ιουνίου
- Φάνης Τραγάκης: STOP στις ανοιχτές και χαμηλές τιμές στο συμπύρηνο ροδάκινο











