Σε εξέλιξη η κατασκευή υπόγειου αρδευτικού δικτύου 13,7 χλμ. στη Ραψάνη από την Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Τεχνολογία
Σε εξέλιξη βρίσκονται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας οι εργασίες για την κατασκευή υπόγειου δικτύου άρδευσης συνολικού μήκους 13,7 χλμ στην κτηματική περιοχή του ΤΟΕΒ Ραψάνης.
Έχει ήδη κατασκευαστεί και παραδοθεί προς χρήση το αρδευτικό δίκτυο στις περιοχές Γραμματίκα, Γεροβασίλη, Μικρή Καψάλα και τμήμα δικτύου στους Αγ. Αναργύρους. Ήδη οι αγρότες της περιοχής αξιοποιούν το νέο υπόγειο αρδευτικό δίκτυο για την άρδευση των αμπελιών και άλλων καλλιεργειών της περιοχής.
Ολοκληρώθηκαν 10 χλμ. υπογειοποίησης αγωγών (από τα συνολικά 13,7 χλμ.) με την τοποθέτηση των απαραίτητων υδροληψιών διπλού ή ενός στομίου καθώς και των συσκευών ασφαλείας του δικτύου. Το επόμενο διάστημα τοποθετούνται πέντε μεγάλες δεξαμενές για την ενίσχυση της άρδευσης στην περιοχή.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία
- Μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων - Το πράσινο υδρογόνο μπαίνει δυναμικά στη βιομηχανία της Ευρώπης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας