Πρόσκληση της Αντιδημαρχίας Τουρισμού του Δήμου Βέροιας προς Επιχειρήσεις
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Τουρισμός
Το Σάββατο 30 Μαρτίου το πρωί η Αντιδημαρχία Τουρισμού του Δήμου Βέροιας θα υποδεχτεί 15 έλληνες τουριστικούς πράκτορες, μέλη της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης.
Στις 10.00 το πρωί έχει προγραμματίσει να πραγματοποιηθούν συναντήσεις Β2Β με επιχειρηματίες της Βέροιας στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας, σε μια διαδικασία παρόμοια με την εκδήλωση “B2B Event 2017”.
Όσοι επιθυμούν να παρευρεθούν παρακαλώ να μας στείλουν ένα email επιβεβαίωσης Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ γράψτε μας ή τηλεφωνήστε στο 2331350608-523
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία