Συνάντηση Δημάρχου Βέροιας με τους νέους Διευθυντές Εκπαίδευσης Ημαθίας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων τους, οι δύο νέοι Διευθυντές εκπαίδευσης, ο κ. Δημήτριος Πυρινός, νέος Δ/ντης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και ο κ. Αθανάσιος Παπαδόπουλος, νέος Δ/ντης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας επισκέφτηκαν το Δημαρχείο και πραγματοποίησαν συνάντηση με το Δήμαρχο Βέροιας, Κωνσταντίνο Βοργιαζίδη και την Αντιδήμαρχο Παιδείας, Συρμούλα Τζήμα.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι νέες προϋποθέσεις και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για το άνοιγμα των σχολείων λόγω της πανδημίας, όπως και οι ενέργειες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκατέρωθεν ώστε τα σχολεία να είναι έτοιμα να υποδεχθούν τους μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά.
Η συνάντηση έκλεισε με ευχές για καλή θητεία και καλή συνεργασία μεταξύ των Διευθύνσεων και του Δήμου Βέροιας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)