Δήλωση Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Κώστα Καλαϊτζίδη
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Ακολουθώ τον Περιφερειάρχη μας, Απόστολο Τζιτζικώστα και για τους επόμενους 2 μήνες καταθέτω κι εγώ ως Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας το 50% του μισθού μου στον ειδικό λογαριασμό για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης σε όλους αυτούς που δίνουν καθημερινά τη μάχη από την πρώτη γραμμή.
Από αυτή τη μάχη δεν πρέπει και δεν γίνεται να λείψει κανείς.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)