Έλληνας ναυτικός που είχε απαχθεί από πειρατές: «Μας κρατούσαν σε δένδρα, τρώγαμε ωμό κρέας»
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία του έλληνα ναυτικού από το Μεσολόγγι, ο οποίος πέρασε 40 ημέρες στα χέρια των πειρατών και επιβίωσε κάτω από εφιαλτικές συνθήκες.
Λίγες ημέρες μετά το αίσιο τέλος της περιπέτειάς του, ο Δημήτρης Γκιάτης που είχε απαχθεί από πειρατές ανοιχτά του Τόγκο, μίλησε για τις δραματικές ημέρες που πέρασε στα χέρια των απαγωγέων, στη ζούγκλα της Αφρικής.
Μιλώντας στη «Real Νews» ο 20χρονος ναυτικός, δηλώνει πως αδυνατεί να ξεχάσει την περιπέτεια που έζησε παρά το αίσιο τέλος της.
Πηγή:aftodioikisi.gr
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε
- Εκδήλωση Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
- Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026