Διαμαρτυρία για Ίδρυση Τομέα ΕΚΑΒ στην Αλεξάνδρεια: Κάλεσμα στους Δημότες
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Στην 35η συνάντηση της "Ομάδας Δράσεων Ενεργών Πολιτών Δήμου Αλεξάνδρειας", που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο "Μάνθος", αποφασίστηκε η διοργάνωση διαμαρτυρίας με στόχο την ίδρυση Τομέα ΕΚΑΒ στην Αλεξάνδρεια.
Το κεντρικό αίτημα της διαμαρτυρίας είναι η 24ωρη λειτουργία ασθενοφόρου, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου. Για την επιτυχία της κινητοποίησης, γίνεται κάλεσμα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προτρέποντας τους δημότες να συμμετάσχουν και να υποστηρίξουν το αίτημα αυτό, το οποίο έχει ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)