Βέροια: Νεκρό αγοράκι 6 μηνών – Συνελήφθη η 37χρονη μητέρα του
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Βρέφος μεταφέρθηκε νεκρό στο νοσοκομείο της Βέροιας και ερευνάται η εκδοχή να το σκότωσε η 37χρονη μητέρα του.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την Αστυνομία, η μητέρα συνελήφθη.
Το 6 μηνών βρέφος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από τον παππού και τη γιαγιά του.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, το βρέφος ήταν νεκρό.
Όπως έγινε γνωστό, η οικογένεια ζει στο Μακροχώρι Ημαθίας, ενώ μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής αναφέρουν ότι η 37χρονη έχει παρελθόν νοσηλείας σε ψυχιατρική δομή.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας
- Είσαι Αγρότης; Πιστοποιητικό ορθολογικής χρήσης γεωργικών φαρμάκων με μόλις 40€
- Γιατί η τσουκνίδα είναι ωφέλιμο φυτό;
- Αγροτικές κινητοποιήσεις για επιδοτήσεις και κόστος παραγωγής – Πληρωμές 500 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ΥΠΑΑΤ έως το τέλος Ιουνίου
- Φάνης Τραγάκης: STOP στις ανοιχτές και χαμηλές τιμές στο συμπύρηνο ροδάκινο