Μήνυμα Δημάρχου Βέροιας για την Ημέρα Δικαιωμάτων της Γυναίκας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας αποτελεί την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα ζητήματα της ενδυνάμωσης και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων της. Να θέσουμε τους προβληματισμούς μας σχετικά με την ισότιμη ύπαρξή της μέσα στην οικογένεια, στο εργασιακό περιβάλλον και στις επιστήμες, τομείς όπου το γυναικείο φύλο βάζει τη δική του σφραγίδα και αποτελεί για όλους μας σημείο αναφοράς.
Αν και τα βήματα που έχουν γίνει σε παγκόσμιο επίπεδο για την ισότητα είναι σημαντικά, η εποχή της κρίσης αξιών θέτει υπό αμφισβήτηση διαχρονικές κατακτήσεις. Η οικονομική ύφεση, η πανδημία, ο πόλεμος στην Ουκρανία και όσα άλλα γεγονότα μας σημάδεψαν και συνεχίζουν να μας σημαδεύουν, εκθέτουν τις γυναίκες σε κινδύνους όπως η ανεργία, η φτώχεια και τα φαινόμενα ενδοοικογενειακής βίας.
Σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι δομές του Δήμου Βέροιας επιτελούν σημαντικό έργο προς όφελος των γυναικών που έχουν πέσει θύματα εκμετάλλευσης και βίας. Παράλληλα, μέσω των υπηρεσιών Κοινωνικής Πολιτικής, ο Δήμος βρίσκεται κοντά σε όσες γυναίκες έχουν ανάγκη, διοργανώνοντας δράσεις και προληπτικές εξετάσεις για τη διασφάλιση της υγείας τους.
Η πολλαπλή προσφορά της γυναίκας και οι πολύπλευροι τομείς δραστηριότητάς της, οι ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, μας βρίσκει κοντά στους στόχους της για υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων, του σεβασμού και της ισονομίας.
Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης
Δήμαρχος Βέροιας
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Γιατί η τσουκνίδα είναι ωφέλιμο φυτό;
- Αγροτικές κινητοποιήσεις για επιδοτήσεις και κόστος παραγωγής – Πληρωμές 500 εκατ. ευρώ σύμφωνα με το ΥΠΑΑΤ έως το τέλος Ιουνίου
- Φάνης Τραγάκης: STOP στις ανοιχτές και χαμηλές τιμές στο συμπύρηνο ροδάκινο
- Ασθένειες και εχθροί του Αμπελιού
- ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού