Ο Κοι.Σ.Π.Ε. Ημαθίας «Δεσμός» ευχαριστεί τον Δήμαρχο Βέροιας για την παραχώρηση χώρου
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Το Δ.Σ. και η Πρόεδρος του Κοινωνικού Συνεταιρισμού Ημαθίας «Δεσμός» κα. Νίκη Καρατζιούλα, ευχαριστούν τον Δήμαρχο Βέροιας για την ευγενική παραχώρηση χρήσης γραφείου, στον 1ο όροφο του Δημοτικού κτιρίου επί της οδού Μητροπόλεως 55, στη Βέροια.
Με την απόκτηση μιας επίσημης έδρας στο κέντρο της πόλης, ο Συνεταιρισμός «Δεσμός» θα μπορέσει να συνεχίσει το κοινωφελές του έργο, με σκοπό την κοινωνικό-οικονομική ενσωμάτωση και επαγγελματική ένταξη των ατόμων με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα, τη συμβολή στη θεραπεία τους και στην κατά το δυνατόν οικονομική τους αυτάρκεια.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών ύψους 7,81 εκατ. ευρώ σε 6.926 μη μισθωτούς
- Ημαθία: Ισχυρό μήνυμα πρόληψης μέσα από τις δράσεις των ΚΟΜΥ και το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε