Επιχείρηση διάσωσης δύο ατόμων που χάθηκαν στον Όλυμπο
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Κοινωνία
Με συμπτώματα υποθερμίας μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Λιτοχώρου, στην Πιερία, δύο άνδρες, για τους οποίους στήθηκε επιχείρηση διάσωσης, όταν κάλεσαν σε βοήθεια, επειδή είχαν χάσει τον προσανατολισμό τους στη θέση «Γκορτσιά», στον Όλυμπο.
Πυροσβέστες τούς εντόπισαν χθες το βράδυ και τους μετέφεραν σε ασφαλές σημείο, δίνοντας τέλος στην περιπέτειά τους.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- BARRACUDA 2.0 ELECTRIC: Η Ηλεκτρική Λύση για Καθαρές Παραλίες
- Πληρωμές άνω των 500 εκατ. ευρώ έως τα τέλη Ιουνίου – Αναμένονται καταβολές από ΑΑΔΕ και ΕΛΓΑ, ανοίγει και το ΟΣΔΕ 2026
- Γρεβενά: Επιδρομή ακρίδων σε καλλιέργειες
- Η ΑΑΔΕ αναβαθμίζει τη φυσική εξυπηρέτηση με το νέο δίκτυο «myPoint»
- Ποιες πληρωμές θα πραγματοποιηθούν για την περίοδο 22 έως 26 Ιουνίου από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ