Το δέντρο "γίγαντας" που είναι το ψηλότερο στη Γη
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Φύση
Είναι ύψους 90 μέτρων…
Έναν πραγματικό «γίγαντα» 90 μέτρων ανακάλυψαν οι επιστήμονες στην καρδιά του Αμαζονίου.
Το πανύψηλο δέντρο αρχικά εντοπίστηκε με τη βοήθεια δορυφόρου και στη συνέχεια πήγαν στο ακριβές σημείο, το βρήκαν με ειδικό λέιζερ μέτρησαν ακριβώς πόσο ψηλό είναι.
Είναι το είδος Dinizia excelsa και ξεπερνά κατά πολύ το προηγούμενο υψηλό δέντρο που είχε το ρεκόρ των 60 μέτρων. Μάλιστα οι επιστήμονες λένε πως δεν αποκλείεται να υπάρχουν ακόμη ψηλότερα δέντρα στον Αμαζόνιο από αυτό που βρήκαν.
Η επιστήμονες που περπατούσαν 11 μέρες μέσα στο παρθένο δάσος για να το εντοπίσουν εικάζουν ότι έχει ηλικία που αγγίζει τα 400 χρόνια ζωής.
Πηγή:Newsbomb.gr
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε
- Εκδήλωση Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
- Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026
- Οι «μικροί» που βρέθηκαν στην «πρώτη» του ΠΑΟΚ
- ΥΠΑΑΤ: 44,7 εκ. € για σύσταση ομάδων παραγωγών