Τα μέτρα άμβλυνσης των επιπτώσεων του κορωνοϊού στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης τουΥπΑΑΤ, Μ. Βορίδη με τον Αμερικανό Πρέσβη, Τζ. Πάιατ
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προϊόντα
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης πραγματοποίησε την Τρίτη 28 Απριλίου τηλεδιάσκεψη με τον Πρέσβη των Η.Π.Α. στην Αθήνα, Τζέφρι Πάιατ.
Κατά τη διάρκειά της, οι δύο άνδρες συζήτησαν ζητήματα που αφορούν την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού στον πρωτογενή τομέα.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην αναγκαιότητα αντιμετώπισης των προβλημάτων που έχουν προκύψει εξαιτίας του σημαντικού περιορισμού των αερομεταφορών προκειμένου να επανεκκινήσει η εμπορία προϊόντων και κυρίως αλιευμάτων με τις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης τέθηκε και η συνεργασία του Αμερικανικού Πανεπιστημίου Rutgers με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για το πρόγραμμα «Νέα γεωργία, Νέα γενιά» το οποίο εκτελείται με δωρεά του ιδρύματος «Στ. Νιάρχος», καθώς και η προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας με τον ΕΛΓΟ «ΔΗΜΗΤΡΑ» με την ενεργό συμμετοχή του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Ο Υπουργός δέχθηκε μάλιστα τα συγχαρητήρια του Αμερικανού Πρέσβη για τους χειρισμούς του Υπουργείου του στην αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων κατά τη διάρκεια του COVID19.
Ο κ. Πάιατ δεσμεύθηκε από κοινού με τον κ. Βορίδη στην περαιτέρω συνεργασία των δύο χωρών για την ανάπτυξη του εμπορίου στον τομέα των αγροτικών προϊόντων.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία
- Μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων - Το πράσινο υδρογόνο μπαίνει δυναμικά στη βιομηχανία της Ευρώπης
- Γιάννης Ανδριανός: Στόχος η ουσιαστική αναβάθμιση του Κονιάρειου Ινστιτούτου Εσπεριδοειδών Κορινθίας