Ένα μήνα νωρίτερα η καταβολή της συνδεδεμένης ενίσχυσης για τη βιομηχανική τομάτα με απόφαση του ΥπΑΑΤ, Μάκη Βορίδη
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προϊόντα
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης με απόφασή του ενέκρινε την πληρωμή της συνδεδεμένης ενίσχυσης προς τους καλλιεργητές βιομηχανικής τομάτας.
Το συνολικό ποσό που θα διατεθεί στους παραγωγούς της πατρίδας μας ανέρχεται στα 2.832.077 € και αφορά 843 δικαιούχους.
Η πίστωση των λογαριασμών των δικαιούχων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Μαρτίου, ένα μήνα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ημερομηνία καταβολής σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.
Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συνεχίζει να στηρίζει αδιαλείπτως τους Έλληνες αγρότες μέσω της συνεπούς και έγκαιρης καταβολής των ενισχύσεων, προκειμένου εκείνοι να συνεχίσουν να παράγουν ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Ασθένειες και εχθροί του Αμπελιού
- ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού
- Αιτήσεις πιστοποίησης επιχειρήσεων για ΠΟΠ/ΠΓΕ σε ελαιόλαδο και βρώσιμη ελιά
- Γιώργος Καρασμάνης: Αναδείχθηκε μειοδότης για την κατασκευή του Φράγματος Αλμωπαίου
- Η ΠΟΓΕΔΥ στον Εθνικό Διάλογο για τη νέα ΚΑΠ 2028 -2034 στο Μέτσοβο