Ο ΥπΑΑΤ, Μ. Βορίδης στο Παγκόσμιο Συνέδριο Τροφίμων και Γεωργίας της Έκθεσης «Green Week» στο Βερολίνο
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προϊόντα
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης πρόκειται να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Συνέδριο Τροφίμων και Γεωργίας το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «Green Week», στο Βερολίνο από 16 έως 20 Ιανουαρίου 2020.
Στη διάρκεια της εκεί παρουσίας του ο κ. Βορίδης θα έχει σειρά επαφών με ομολόγους του από πολλές χώρες του κόσμου ενώ θα παραστεί και σε ημερίδα που διοργανώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με θέμα «Το μέλλον της παγκόσμιας παραγωγής χοιρινού υπό την απειλή της Αφρικανικής Πανώλους των Χοίρων», ύστερα από πρόσκληση της Επιτρόπου αρμόδιας για θέμα Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων, Στέλλας Κυριακίδη.
Επίσης, το Σάββατο θα συμμετάσχει στη 12η Σύνοδο Υπουργών Γεωργίας η οποία διοργανώνεται από το γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Εξωτερικών και θα περιλαμβάνει τέσσερις ομάδες εργασίας για θέματα αγροτικής ανάπτυξης, εμπορίου και διατροφικής ασφάλειας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)
- ΚΕΟΣΟΕ: Το κρασί δεν είναι ένα αλκοολούχο ποτό σαν όλα τα άλλα για την υγεία: Η μέτρια κατανάλωση επικυρώνεται με οφέλη
- Επισκέψεις Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Νίκαιας, στη Meliss Κίκιζας και στον ΘΕΣγη
- Ημαθία: Νεκρός 24χρονος μετά από πτώση με Ι.Χ. σε αρδευτικό κανάλι
- ΠΟΓΕΔΥ: «H καινοτομία με χορηγία 4.000.000 ευρώ δεν μπορεί να υποκαταστήσει τις δημόσιες γεωτεχνικές υπηρεσίες»