Ανδριανός στην παρουσίαση των δράσεων του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ στη Θέρμη: «Η έρευνα και η καινοτομία είναι κλειδί για τον πρωτογενή τομέα»
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προγράμματα
Στο Αγρόκτημα Θέρμης Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκαν σήμερα οι δράσεις και οι υποδομές των ερευνητικών ινστιτούτων του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, παρουσία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννη Ανδριανού, του Γενικού Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων, Αντώνη Φιλιππή και της Γενικής Γραμματέως Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών, Αργυρώ Ζέβρα.
Ο κ. Ανδριανός συνεχάρη τους ανθρώπους του Οργανισμού και τόνισε ότι η επένδυση στην έρευνα και την καινοτομία αποτελεί βασική προϋπόθεση για να ανταποκριθεί η γεωργία και η κτηνοτροφία στις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης, των ζωονόσων και της επισιτιστικής ασφάλειας. Υπογράμμισε τη διαχρονική σύνδεση παράδοσης και καινοτομίας και αναφέρθηκε στις συνεργασίες του Υπουργείου με τον ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, όπως το έργο «ΔΙΑΦΥΓΕ» και τα προγράμματα ανάπτυξης νέων ποικιλιών.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν οι δράσεις τριών ερευνητικών εργαστηρίων από τους διευθυντές τους:
- Ινστιτούτο Γενετικής Βελτίωσης και Φυτογενετικών Πόρων (Δρ. Πασχαλίνα Χατζοπούλου)
- Ινστιτούτο Εδαφοϋδατικών Πόρων (Δρ. Γεώργιος Αραμπατζής)
- Ινστιτούτο Κτηνιατρικών Ερευνών (Δρ. Σμαράγδα Σωτηράκη)
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στους χώρους των εργαστηρίων, αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο της έρευνας και της καινοτομίας για το μέλλον του πρωτογενούς τομέα.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία