Με απόφαση Γεωργαντά μετατίθενται οι ημερομηνίες έναρξης υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης σε 2 υποέργα
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Προγράμματα
Με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργου Γεωργαντά και σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων ως φορέα υλοποίησης της δράσης Οικονομικός Μετασχηματισμός Αγροτικού Τομέα, που υλοποιείται από το ΥΠΑΑΤ στο πλαίσιο χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μετατίθενται οι ημερομηνίες έναρξης υποβολής των αιτήσεων ενίσχυσης στα υποέργα:
«Εκσυγχρονισμός του Πρωτογενούς Τομέα» για την 21η Ιουνίου 2022, και
«Πράσινος Αγροτουρισμός» για την 5η Ιουλίου 2022.
Η μετάθεση γίνεται προκειμένου να δοθεί στους δυνητικούς δικαιούχους μεγαλύτερος χρόνος για το σχεδιασμό της επενδυτικής τους πρότασης και την κατάθεση άρτιου φακέλου υποψηφιότητας.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Εκδήλωση Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
- Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026
- Οι «μικροί» που βρέθηκαν στην «πρώτη» του ΠΑΟΚ
- ΥΠΑΑΤ: 44,7 εκ. € για σύσταση ομάδων παραγωγών
- Ο Μαργαρίτης Σχοινάς στο Μέτσοβο για τη δεύτερη συνεδρίαση του Εθνικού Διαλόγου για τη νέα ΚΑΠ και το μέλλον του πρωτογενούς τομέα