Πιστώθηκαν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ 19 εκατ. ευρώ για τις ζημιές από τον Covid-19
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Πληρωμές
Πιστώθηκαν σήμερα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, 19 εκατ ευρώ,στους λογαριασμούς των παραγωγών υπαίθριου καρπουζιού, καλοκαιρινής φθινοπωρινής πατάτας, τομάτας θερμοκηπιακής καλλιέργειας (πλην Περιφέρειας Κρήτης) , αγγουριού θερμοκηπιακής καλλιέργειας στην επικράτεια (πλην Περιφέρειας Κρήτης), καθώς και των κτηνοτρόφων που ασχολούνται με τη βουβαλοτροφία τα ποσά με τα οποία αποζημιώνονται για τις ζημιές που υπέστησαν λόγω της πανδημίας του Covid-19.
Όπως έχει κατ επανάληψη δηλώσει ο ΥΠΑΑΤ κ. Σπήλιος Λιβανός, η πολιτεία, η κυβέρνηση και το ΥΠΑΑΤ, από την πρώτη στιγμή της πρωτόγνωρης υγειονομικής κρίσης μέχρι σήμερα, στέκονται δίπλα στους Έλληνες παραγωγούς που επλήγησαν.
Αναλυτικά τα ποσά που πιστώθηκαν είναι τα εξής:
• 5.300.317,340 ευρώ για υπαίθριο καρπούζι, mini και obla
• 10.394.602,112 ευρώ για καλοκαιρινή, φθινοπωρινή πατάτα
• .551.457,902 ευρώ για τομάτα θερμ. καλλιέργειας στην Επικράτεια, πλην της Περ.Κρήτης
• 403.826,694 ευρώ για αγγούρι θερμ. καλλιέργειας στην Επικράτεια, πλην της Περ.Κρήτης
607.385,130 ευρώ για Βουβαλοτροφία.
Το σύνολο των ποσών που πιστώθηκαν σήμερα είναι 19.257.589,178 ευρώ.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Συνέντευξη Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Κτηνοτρόφων (ΠΕΚ) στην IMATHIOTIKIGI.GR
- ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα
- Πρώτο πακέτο 7 μέτρων στήριξης της ελληνικής αλιείας ανακοίνωσε ο ΥπΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς μετά από σύσκεψη με αλιείς
- ΑΑΔΕ: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής για την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2026
- «Βόμβα» του Ισημερινού με Γερμανία