Συνάντηση του ΥπΑΑΤ, Γ. Γεωργαντά με καπνοπαραγωγούς
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Καλλιέργειες
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργος Γεωργαντάς συναντήθηκε με εκπροσώπους καλλιεργητών καπνού από τις περιοχές της Ροδόπης, των Σερρών, της Πιερίας και του Λαγκαδά.

Στη συνάντηση ήταν παρόντες οι βουλευτές Ευριπίδης Στυλιανίδης, Φωτεινή Αραμπατζή και Άννα Μάνη- Παπαδημητρίου.
Συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί καπνού και η διαδικασία καταβολής των 11.323.692 € που εγκρίθηκαν ως ενίσχυση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τον covid-19 και των περιοριστικών μέτρων για την εξάπλωση της πανδημίας.
Ο ΥπΑΑΤ, κ. Γιώργος Γεωργαντάς διαβεβαίωσε τους παραγωγούς και τους βουλευτές ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για επιτάχυνση των διαδικασιών για την καταβολή των ενισχύσεων.


Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε
- Εκδήλωση Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
- Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026