ΥπΑΑΤ Μ. Βορίδης: Αναστέλλεται για 15 ημέρες η διαδικασία υποβολής δηλώσεων ΟΣΔΕ
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης στο πλαίσιο της πιστής και πλήρους τήρησης των προληπτικών μέτρων που λαμβάνει η Κυβέρνηση για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού αποφάσισε, κατόπιν συνεννοήσεως με τον ΟΠΕΚΕΠΕ, την πλήρη αναστολή για 15 ημέρες της διαδικασίας υποδοχής αιτήσεων ΟΣΔΕ του έτους 2020.
Ο κ. Βορίδης διαβεβαιώνει τους παραγωγούς πως το γεγονός αυτό δεν πρόκειται να διαταράξει την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας και την έγκαιρη ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεών τους.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Ημαθία: Ισχυρό μήνυμα πρόληψης μέσα από τις δράσεις των ΚΟΜΥ και το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε
- Εκδήλωση Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ