Κινητοποίηση στη Βέροια για να δοθούν δίκαιες στρεμματικές ενισχύσεις (Deminimis) στους ροδακινοπαραγωγούς
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Συνάντηση με τον Δήμαρχο Βέροιας κ. Κώστα Βοργιαζίδη είχαν χτες 13/12, ο Αγροτικός Σύλλογος Ημαθίας, ο Εμπορικός Σύλλογος Βέροιας, το Εργατικό Κέντρο, και η Ομοσπονδία Επαγγελματιών και βιοτεχνιών, όπου συζήτησαν και συναποφάσισαν να πραγματοποιηθεί κινητοποίηση στη Βέροια, για τις στρεμματικές ενισχύσεις (Deminimis) που ακόμη δεν έχουν δοθεί, στους έχοντας υποστεί μεγάλη απώλεια εισοδήματος, εξαθλιωμένους οικονομικά, ροδακινοπαραγωγούς.
Ως ημέρα της κινητοποιήσης ορίστηκε η Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου και ώρα 12 το μεσημέρι.
Στο κάλεσμα που απύηθυνε ο Αγροτικός Σύλλόγος Ημαθίας αναφέρει:
ΟΛΟΙ οι δρόμοι οδηγούν στη Βέροια.
Ενώνουμε τις φωνές μας, ΌΛΟΙ μαζί, να διεκδικήσουμε το δίκιο μας!!!
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)
- ΚΕΟΣΟΕ: Το κρασί δεν είναι ένα αλκοολούχο ποτό σαν όλα τα άλλα για την υγεία: Η μέτρια κατανάλωση επικυρώνεται με οφέλη
- Επισκέψεις Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα στον Αγροτικό Συνεταιρισμό Νίκαιας, στη Meliss Κίκιζας και στον ΘΕΣγη