Σύσκεψη Υπουργών Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την αλιεία
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Ευρεία σύσκεψη με αντικείμενο την αλιεία, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 1 Απριλί-ουστο Υπουργείο Nαυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τη συμμετοχή του Υπουργού, Φώτη Κουβέλη και του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σταύρου Αραχωβίτη.
Στη σύσκεψη συζητήθηκαν μέτρα για τον εκσυγχρονισμό, την ενίσχυση της αλιείας ενώ αποφασίσθηκε η λήψη επιπρόσθετων δράσεων για την αντιμετώπιση της παράνομης αλιείας.
Παράλληλα, έγινε εξέταση όλων εκείνων των πολιτικών που πρέπει να εφαρμοσθούν, για την απόλυτη εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με εκείνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ολυμπία Τελιγιορίδου, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Διονύσης Τεμπονέρας, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Σταμάτης Ράπτης, Αντιναύαρχος Λ.Σ και ο Α΄ Υπαρχηγός, Θεόδωρος Κλιάρης, Αντιναύαρχος Λ.Σ., καθώς και στελέχη των δύο υπουργείων.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Αθ. Καββαδάς για τη Λέσβο: Αποκαταστάθηκαν 9 χώροι υγειονομικής ταφής και ενισχύονται τα μέτρα βιοασφάλειας στο νησί
- Φροντιστήρια Πουκαμισάς: «Πώς να οργανώσεις σωστά το διάβασμα του καλοκαιριού»
- Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025
- Δες πως να βάλεις τέλος στα κουνούπια στο μαγαζί και στο σπίτι! (Βίντεο 2026)
- ΑΑΔΕ: Απλοποιείται η χορήγησηδασμοφορολογικής απαλλαγής λόγω μεταφοράς συνήθους κατοικίας (μετοικεσία)