Διαμαρτυρία ροδακινοπαραγωγών στο υποκατάστημα του ΕΛΓΑ στη Βέροια
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Ροδακινοπαραγωγοί από Ημαθία και Πέλλα βρέθηκαν σήμερα στις 10 π.μ. στο υποκαταστημα του ΕΛΓΑ στη Βέροια για να διαμαρτυρηθούν για τη μη έως τώρα αναγγελία ζημιάς από τον ΕΛΓΑ μετά τις μεγάλες ζημιές που προκάλεσαν οι βροχοπτώσεις σε νεκταρίνια και ροδάκινα. Επίσης αναφέρθηκαν στο ότι είναι ακόμη απλήρωτοι από τις περσινές ζημιές.

Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
- Μαργαρίτης Σχοινάς από το Λουξεμβούργο: Ισχυρή ΚΑΠ, επαρκής χρηματοδότηση και περισσότερη ευελιξία, χωρίς λιγότερη Ευρώπη
- ΑΣ Βαμβακοπαραγωγών Ημαθίας: Νέα συστήματα άρδευσης με τον Μωχάμεντ Νταράουσε
- Εκδήλωση Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας με θέμα: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
- Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026