Έβγαλαν τα τρακτέρ οι αγρότες της Ορεστιάδας
- Αναρτήθηκε από τον Χρήστος Βοργιάδης
- Κατηγορία Αγροτικά Νέα
Στον κόμβο, στην περιοχή του εργοστασίου ζάχαρης Ορεστιάδας, παρατάσσουν από τις 12.00 το μεσημέρι τα τρακτέρ και αγροτικά οχήματά τους οι αγρότες της περιοχής, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Έβρου «Η Ενότητα».
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Γιάννης Μαργαριτίδης, διευκρίνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η σημερινή κινητοποίηση γίνεται στο πλαίσιο των αντίστοιχων που πραγματοποιούν οι συνάδελφοί τους αγρότες σε όλη την Ελλάδα, καθώς τα προβλήματα του κλάδου και τα αιτήματα είναι κοινά «το κόστος παραγωγής, το πετρέλαιο, το ρεύμα, ο ΕΛΓΑ». Σε ό,τι αφορά τη διάρκεια και τη μορφή των κινητοποιήσεων στις επόμενες ημέρες, σημείωσε ότι αυτό εναπόκειται στη βούληση των αγροτών και κτηνοτρόφων και είναι από τα θέματα που θα συζητηθούν και κατά τη σημερινή συγκέντρωση.
Τελευταία άρθρα από τον/την Χρήστος Βοργιάδης
- ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού
- Αιτήσεις πιστοποίησης επιχειρήσεων για ΠΟΠ/ΠΓΕ σε ελαιόλαδο και βρώσιμη ελιά
- Γιώργος Καρασμάνης: Αναδείχθηκε μειοδότης για την κατασκευή του Φράγματος Αλμωπαίου
- Η ΠΟΓΕΔΥ στον Εθνικό Διάλογο για τη νέα ΚΑΠ 2028 -2034 στο Μέτσοβο
- Στα 1,5 δισ. δολάρια το κόστος του νέου γηπέδου της Ρόμα